G-sportfonds zoekt 10.000 G-sportfans!

woensdag, 11 juni, 2014
G-sportfonds zoekt 10.000 G-sportfans!

Sporten met het syndroom van Down, zwemmen met slechts één been, basketballen vanuit een rolstoel, tafeltennissen als je niet of nauwelijks kunt zien … Sporten met een handicap, het lijkt niet evident en dat is het ook niet. Daarom start de provincie Antwerpen met een nieuw sportfonds, een fonds dat taboedoorbrekend wil werken en personen met een handicap alle kansen wil geven om duurzaam te bewegen en te sporten. Op hun eigen ritme, eender welke handicap ze ook mogen hebben. Want iedereen verdient een sporttoekomst. En daarvoor hebben we ook jou nodig!

Bedrijven, werknemers, G-sporters, scholen, bekende maar ook onbekende mensen … allemaal kunnen we een G-sportfan worden. Het G-sportfonds wil iedereen die G-sport een warm hart toedraagt, verenigen als G-sportfan. We rekenen dus op jou om onze volgende G-sportfan te worden. Allemaal goed en wel maar hoe word ik G-sportfan? Surf naar www.gsportfonds.be en registreer je. We zorgen ervoor dat je rechtstreeks op de hoogte blijft van het G-sportfonds, onze activiteiten en waar jij als G-sportfan het verschil kunt maken. Misschien wil je wel eens als vrijwilliger komen helpen tijdens een G-activiteit, of wil je eens in levende lijve ervaren hoe het is om met een handicap te sporten? Of misschien ken je wel iemand met een handicap en wil je hem/haar graag aan een sportclub helpen? Word vandaag nog G-sportfan en toon je enthousiasme!