Cultuurprogramma 2014-2015 van CC de Kollebloem scoort goed

woensdag, 28 mei, 2014
Cultuurprogramma 2014-2015 van CC de Kollebloem scoort goed

De start van de abonnementenverkoop van seizoen 2014-2015 was opnieuw een schot in de roos. De cultuurbrochure – www.ccdekollebloem-digitaal.be – is sinds vorig jaar digitaal te raadplegen. Ook dit jaar werd het programma van CC de Kollebloem goed onthaald. De webwinkel is ondertussen een vaste waarde geworden waardoor er nauwelijks wachttijden waren op de start van de verkoop van afgelopen zaterdag.

Op zaterdag 24 mei werd het startschot gegeven van de cultuurcampagne 2014-2015. Het is inmiddels duidelijk dat door het digitale tijdperk er geen wachttijden meer zijn aan de loketten. De Puurse webwinkel is inmiddels goed ingeburgerd. Daardoor beschikken CC de Kollebloem en alle vrijetijdsdiensten over een digitaal loket dat 24/24 en 7/7 open is.

Traditiegetrouw zijn er al enkele cursussen uitverkocht. Voornamelijk de naaicursus en de enkele kookcursussen. Gelukkig zijn er door het gevarieerd en ruim aanbod nog voldoende plaatsen beschikbaar.

Bij het podiumaanbod scoren de comedy-voorstellingen en theatervoorstelling zeer goed. Ben jij een fan van comedy? Dan heeft CC de Kollebloem een comedy-abonnement. Je kan kiezen uit 8 ijzersterke voorstellingen. Wil je er bij zijn? Stel dan snel je abonnement samen in de webwinkel, www.puurs.be/webwinkel.
Vanaf 9 juni kan je naast cursussen en abonnementen ook losse tickets aanschaffen.

De digitale brochure biedt een mooi overzicht van het aanbod van het CC. Dit jaar krijgen ook verschillende cultuurverenigingen een plaatsje. Omdat deze brochure dynamisch is, zal ze verder groeien en evolueren. Hou daarom deze brochure in de gaten!

Het volledige programma vind je terug op www.ccdekollebloem-digitaal.be. Op de facebookpagina van CC de Kollebloem (www.facebook.com/ccdekollebloem) kan je volgen voor welke voorstellingen en cursussen je nog kan inschrijven.